O nas

Jesteśmy małą firmą z dużym doświadczeniem. Działamy w obszarze zamówień publicznych od roku 2006. Niezależnie od tego, czy jesteś zamawiającym, czy wykonawcą służymy Ci wsparciem na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z nami każdy projekt staje się prostszy a problem rozwiązywalny. Nasze stałe bądź doraźne wsparcie pozwoli skupić Ci się na tym co dla Ciebie ważne.

Nasz zespół

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, magister administracji. Ukończyła studia podyplomowe: Audyt i kontrola wewnętrzna w gospodarce i administracji.Osoba z wieloletnim doświadczeniem przy udzielaniu zamówień publicznych w instytucji sektora finansów publicznych (w tym 6 lat na stanowisku kierowniczym), wieloletni doradca z zakresu zamówień publicznych.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku: Podatki i doradztwo podatkowe.
Naprawdę lubimy pracę, którą wykonujemy i klientów, z którymi pracujemy.
Wierzymy, że spoczywa na nas odpowiedzialność, która wykracza poza dostarczanie dokumentów lub udzielanie porad prawnych.